Vstrekovací ventil / vstrekovacia tryska / drżiak trysky / pde pre auto nafta a benzín
Vstrekovací ventil / vstrekovacia tryska / drżiak trysky / pde nafta a benzín v našom online obchode
Kvôli právnym nariadeniam v súvislosti s výfukovým systémom a emisiami boli klasické motory osobných áut 80. rokov nahradené motormi so vstrekovacími systémami. Na rozdiel od benzínových motorov, v ktorých je iba zriedkavá možnosť ovplyvniť zloženie palivovej zmesi, zloženie vzduchu a paliva v rámci tejto zmesi je ovládané relatívne presne najmä v motoroch so systémom vstrekovania.
FunkčnosťRozdiel je samozrejme potrebné hľadať medzi benzínovými a dieselovými motormi. V benzínových motoroch sa palivo dostáva do prívodného systému alebo predtým cez prívodný ventil do spaľovacej komory. Cesta paliva vedie cez vstrekovač do vstrekovacej komory alebo do podobnej komory. Pri benzínových motoroch bolo vytvorené aj priame vstrekovanie paliva v spolupráci so spaľovacou komorou a tento typ sa používa posledné dve desaťročia. Nevýhodou je veľký vznik tepla a záťaž na vstrekovače. Každý valec má vlastný priamy vstrekovač, ktorý je spojený s hlavným vstrekovacím čerpadlom cez palivové hadičky.
Pohonná jednotka vstrekovačaAby sa dosiahlo rovnomerné vstrekovanie rovnakého množstva paliva, všetky hadičky z čerpadla vedúce k vstrekovačom musia mať rovnakú dĺžku, inak by sa mohli v systéme vytvoriť nedokonalosti čo by malo vplyv na emisie. Tento problém bol vyriešený pomocou vynálezu pohonnej jednotky vstrekovačov pre dieselové motory. Na každom valci v tomto prípade je samostatné vstrekovacie čerpadlo, ktoré vytvára potrebný tlak a uvádza ho priamo na vstrekovač.
Common Rail systémV rámci systému Common Rail je tlak vytváraný spoločnou nádržou a palivo je vstrekované cez vstrekovače a ventily do spoločnej trubice a do všetkých valcov.
Ak potrebujete vstrekovací ventil, vstrekovacie čerpadlo alebo iné podobné diely, všetky tieto súčiastky nájdete v našom online obchode za veľmi výhodné ceny.
Viac náhradních dielov v kategórii Motor
- Statický prietok pri 3 baroch, médium n-heptán [g/min]: 261,1
- Odpor [Ohm]: 12
- Typ paliva: Benzín
- Statický prietok pri 3 baroch, médium n-heptán [g/min]: 141,2
- Odpor [Ohm]: 14,5
- Typ paliva: Benzín
- Typ paliva: nafta
- Objednavacie cislo odporucaneho prislusenstva: X11-800-001-002Z, X11-800-002-002Z
- Doplnkový tovar / Dopňujúca informácia 2: Riadiaca jednotka/ software sa musi "naucit"/updatovat
- Dbajte na predpis vyrobcu vozidla
- Nutné porovnať starý diel s novým dielom (hlavne č. OE)
- Typ paliva: nafta
- Doplnkový tovar / Dopňujúca informácia: s tesnenim
- Objednavacie cislo odporucaneho prislusenstva: A2C59516873, 2802002039180
- Dbajte na predpis vyrobcu vozidla
- Doplnkový tovar / Dopňujúca informácia 2: Riadiaca jednotka/ software sa musi "naucit"/updatovat
- Nutné porovnať starý diel s novým dielom (hlavne č. OE)
- Obmedzenie výrobcu: Citroen; Fiat; Ford;
- pre OE-číslo: 6C1Q-9K546-AC
- Kvalita: OE specification
- Druh pohonu: elektricky ovládaný
- Hmotnosż [g]: 560
- Hmotnosť brutto [g]: 760
- alternatívny výrobok: -
- Typ paliva: Benzín
- Hmotnosť [kg]: 0,05
- Počet otvorov: 4
- Počet prípojok: 2
- Statický prietok pri 3 baroch, médium n-heptán [g/min]: 429,2
- Odpor [Ohm]: 12
- Typ paliva: Benzín
- Diel dodávaný výmenným spôsobom
- Príprava paliva: Common Rail
- Doplnkový tovar / Dopňujúca informácia 2: s tesniacim kruzkom
- Doplnkový tovar / Dopňujúca informácia: s tesnenim
- Objednavacie cislo odporucaneho prislusenstva: A2C59514036
- Dbajte na predpis vyrobcu vozidla
- Doplnkový tovar / Dopňujúca informácia 2: Riadiaca jednotka/ software sa musi "naucit"/updatovat
- Nutné porovnať starý diel s novým dielom (hlavne č. OE)
- Statický prietok pri 3 baroch, médium n-heptán [g/min]: 374,2
- Odpor [Ohm]: 12
- Typ paliva: Benzín
- Statický prietok pri 3 baroch, médium n-heptán [g/min]: 116,5
- Odpor [Ohm]: 15,95
- Typ paliva: Benzín